tisdag 18 september 2012

C3 muffins maskin!!

I 25 års present gick jag denna lilla maskin. Har dock inte använt den förena nu, har bara inte blivit av! Men i helgen skulle jag göra banankaka på lite övermogna bananer som jag hade hemma, hade dock för liten form för all smet så jag fick inte plats med allt. Genom att den kakan nu stod i ugnen kunde jag ju inte sätta in den lverblivna smeten som jag kom på att jag kunde hälla upp i muffinsformar. Med få kom jag på att detta var ett perfekt tillfälle att prova min maskin! Så jag tog fram den, koppla in den och vips så var den varm, gick görsnabbt! Så jag satte i formarna och gräddade i ca 10 min och sen var dom klar! Kanon om jag får säga det själv :) längtar redan tills nästa gång jag får använda den, det gick så snabbt och smidigt! Sen genom att det blev några extra muffins så fick dom följa med på bilbingo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar