lördag 5 november 2011

Innebandy tårta

För ett år sedan gjorde jag min första tårta med sugarpaste, den var till min lillebror som blev 15 och den var ganska enkel. vit med brund ros och en till som var tvärt om.
Detta året blev den lite mer avanserad och helt ch hållet efter min brors önskan.
En innebandytårta.
Jag har precis börjat prova på de här med ansikten och gubbar, tänkte nu denna gång att dom inte skulle vara så avanserade utan lite enkla och roliga, men mina ögon dög tydligen inte åt min ror utan han var med och gjorde gubbarnas ansiten och byxor själv =)
Men överkroppen och resten av tårtan fick jag iaf göra =)





Detta är då min lillebror i sugarpasta, ganskasnygg,s peciellt magen :)






Tårtan bestod utav ljusa bottnar, ett lager med glasscream och ett lager med fluff utav malaco fiskarna.
Spacklad med chokladsmörkräm och täckt med sp med vaniljsmak.


Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar