måndag 17 oktober 2011

Städdag och höst tårta!

Har ju samlat lite vuxenpoäng och gått med och börjat angagera mig lite mer i Brf aktiviteter.
Bra att hålla sig uppdaterad om vad som hännder där man bor och framförallt 2 tillfällen att få BAKA TÅRTOR =)
Så jag gjorde denna hösttårta med vanlig sockerkakasbotten, glasscream och svartvinbärsmous sen spacklad med vaniljsmörkräm.
Denna svartvinbärsmous köpte jag från tårtdecor och blandade ihop med gädde och vatten.
VILKEN smaksensation, helt underbart god alltiså!





Sen en liten höstbukett med bruna rosor och kantareller i sugarpaste.
Denna tårta gjordes av vaniljbottnar, choklad och jordgubbsmous, även denna jordgubbsmous köptes på tårtdecor.


Murgrönsutstickarna som ni ser att jag har annvänt har jag fyndat på tradera, ord pris i tårtbutiker ca 200kr, jag köpte för 89:-  :) Me like!

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar