måndag 6 juni 2011

Äntligen sommar

finns det någonting bättre en stekande sol, underbara vänner och goda drinkar? Solen gör mig hel, den väcker mig till liv, känner mig aldrig så levande som i solen. Speciellt med bra musik och något att dricka. Och gått sällskap så klart. Idag hade jag den turen att få träffa en av dom bästa tjejerna någonsin, min lilla Bettis som jag inte sätt på typ ett år eller något. Saknat henne massa. Hon gjorde mig glad idag så nu när jag sitter här själv på tåget så är jag fortfarande glad. Sitter och tänker på hur bra jag ändå har de, familj, älskling,vänner och livet. Börjar må bättre nu och de är underbart. Vill inte att dagen ska ta slut. Love/J

posted from Bloggeroid

1 kommentar:

  1. Nu har jag lagt din blogg i min blogglista på min blogg, hoppas de är ok =)

    SvaraRadera