onsdag 15 juni 2011

Morsdag

Som nog ingen missade var de morsdag här för ett tag sen. Morsdag är ju faktiskt ett bra tillfälle att hylla och visa att man älskar sin mamma lite extra, man ska göra de annars också men man blir ju liksom lite påmind =)
Detta året ville jag göra nått litet speciellt då de känns som att bandet mellan min mor och migbara blir starkare för varje år som går, eller varje månad kanske till och med.
Jag  bestämde mig iaf för att göra ett litet mini album med temat mamma, jag ville skriva ner hur underbar jag tycker att hon är på alla sätt och vis.
Så de gjorde jag och här är det. har bara tagit bild på dom lite roligare sidorna att visa om man säger så, var lika många sidor till med där stod det lite mer personligt till min mamma så de tyckte jag inte jag behövde lägga ut.
Älskar min mamma mest i världen!!!

Så här såg albumet ut när de vart ihopsatt.







Vi är dom 5 lyckligaste barnen i världen! Varför? För att vi har dig som världens bästa Mamma!

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar