onsdag 15 juni 2011

Rosa klackar

Kan de finnas nägot sötare en små rosa söta pumps med lite strass på?
Nej jag verkligen älskar dessa skorna, dom e så fina.
Jag köpte dom dock ganska precis innan olyckan och hann i´nte gå ut dom.
Dom är storlek 39 och jag hade tänkt att jag skulle gå in dom, men med tanke på vad som hände med min fot känner jag inte att jag orkar gå ut dom, tror jag...
Sen e de lite svårt för mig nu också att gå i sånna här skor som inte riktigt sitter fast på foten, utan man måste ju liksom kipa lite mer tårna när man går så att dom sitter på plats.. och de blir lite svårt.
Men jag står i valet och kvalet eller hur man brukar säga på om jag ska sälja dom eller behålla dom och låta dom fortsätta att vara snygga och bara stå, stackars skor isf som inte får bli andvända, men jag har ju så svårt att sälja dom. de ska ´vara värt de om jag ska göra de.
Så tänkte sätta ut dom här, för 400kr, får jag de för dom så kan jag kanske tänka mig att sälja dom, annars behåller jag dom! Men visst e dom såååå SNYGGA!?!?! =)


Mina älsklingar, de är någonting magiskt med skor...
Love / J

1 kommentar:

  1. Men fy fan va snygga! hade jag haft större fötter hade jag köpt dom av dig!

    SvaraRadera