torsdag 16 juni 2011

Färdig ljusstake.

och så här ser den ut när den är färdig. Valde att inte göra den helt vit, tyckte den blev snygg nu när den nästan var helt täckt. Sen tog jag och gjorde en krans utav pappersblommor som jag också köpt på ullared. Dom kortade bara en tia så de var ett bra köp. Vingarna hade jag inhandlat i höstas på panduro och tog ett vitt band jag tidigare klippt av från någon tröja och satte fast dom med. De är något jag kan rekomendera att spara på, ni vet alla dom band som sitter på kläder som man ska hänga kläderna i, jag hänger inte alla kläder och oftast klipper man bort dom banden iaf eftersom dom bara är i vägen. Jag har mina till allt möjligt. Livet pysseltipps till er som gillar att pyssla och sätta personlig stil på enkla saker. Love/J

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar