torsdag 24 mars 2011

Banan och Choklad muffins

Hittade för ett tag sen ett recept på banan och choklad muffins som jag sparade för dagar då de finns övermogna bananer, denna dagen kom igår.
Okej jag erkänner, de var inte bara pga bananerna, jag ville ha något att testa mitt nya sprittskit på samt även något att lägga mina nygjorda blommor på.

Det blev en plåt med minmuffins i guldform.

Spritsade med naturell vaniljglasyr och dekorerade med banan strössel och chokladkola kulor.

Det är roligt att ta bilder men jag kunde ju ha haft en bättre kamera, då hade det blivit ennu roligare.



Sen blev deet 12st normal stora muffins med mina ljusblåa muffinsfigur formar :)

Denna blomman är utstucken och pressad i mina nya formar samt målad med ätbar silverfärg.


Testade även att göra lite annorlunda spritts bara för skoj skull, blev väl helt okej de med, men med min dagsfärska stora stjärntyll så blir den vanliga sprittsningen den absolut snyggaste =)

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar