söndag 13 mars 2011

En "Jag" Muffinsform!

Hittade precis en ny sida - http://www.lyckasmedmat.se/product_info.php?products_id=1691 nu när jag surfade runt för att hitta lite insperation och nya saker för mitt bakbehov. Sprang då över dessa underbara muffinsformar som jag och tror även alla mina vänner skulle kalla typiskt "Jag". Det är faktiskt ganska komiskt, även om "nya" vänner inte sett mitt hem eller speciellt mkt utav mig egentligen så säger dom alltid att detta mönster eller ja liknande mönster e så typisk "jag". Visst, jag älskar mönstret, spetts, svart och vitt, de e ju helt rätt men blir lika förvånad varje gång när någon jag precis lärt känna säger "det här måste ju bara vara du" Kan liksom vara allt från ett fodral, kruka, mugg eller ja vad som hellst. Nog om "mitt" mönster. denna sidan hade väldigt mkt praktiska grejer och skulle kunna önska mig allt på kategorin baktillbehör, speciellt om de har detta mönster, rosa eller har med tårtdecoration att göra :)


Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar