söndag 13 mars 2011

Nyttiga Muffins!!


Eller ska man kanske säga icke ätbara sådanna :) Hur som hellst så är dom ju gudomligt söta och man får god lust att ta en tugga, dessa fick jag förövrigt utav en vännina vid namn Frida, hon är helt grym på de där med sticka och virka och sånt.. det är ju jag dock heeelt kass på. =) Men Frida om du läser detta, som du ser, så ser de jätte tomt ut på nedersta fatet, bara en lite ensam plast ros... *blink blink*

Kakfatet är ganska nyinköpt och en stor favorit, men till en början var de faktiskt ett misstag med just detta mönster, hade kollat på ett annat fat med ett svartvitt "Johanna mönster" som jag tyckte skulle passa bra i vårat kök då de mesta är svart, vitt och silver. Men det fatet stod på en hylla och två hyllor neranför var de bild på dessa fat, så jag tog det med "Johanna mönstret" och sen shoppade jag vidare och betalade, när jag kom hem packade jag upp alla mina fynd (Var ju på ULLARED :)) och snabbt ville jag montera ihop mitt nya kakfat... Då såg jag när jag packa upp att bilden på detta kakfat var på bilden, och när jag vände på kartongen var den andra bilden.. Spänningen var olidlig då ingen av bilderna var i kryssade om vilekn färg de skulle vara.. Så jag öppnade och såg detta, men samma sekund so jag blev besviken blev jag överlycklig.
Jag hade ju faktiskt funderat på detta först och gillade detta mest me tänkte att de andra passade bättre, men nu fanns de inga allternativ utan fick glatt behålla de felinköpta men perfekta kakfat :)


Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar