onsdag 23 mars 2011

Fyndat Muffinsformar!!


Som rubriken lyder, har fyndat muffinsformar i massor :)
Och vart kan man fynda massa bra saker och då bland annat dessa muffinsformar? Jo ULLARED!!
Nu får jag nätan sätta ett köpstopp på mig själv med muffinsformar eller åtminstone baka upp dom innan jag köper fler, ja om jag inte hittar några riktig sockersöta saker då måste jag ju få köpa dom...

Här är en samlad bild på alla från ullared!

Dessa med grön bakgrund kostade 6 eller om de va 7kr, har även sett just dessa med rosorna för 20 kr på tradera, funderade ett tag på att buda på dom men nu glad att jag integjorde de :)

Den här varianten var lite större en dom andra, men inga sånna jumbo formar inte. priset på dessa tror jag var 10kr st.


Ni som följer bloggen kommer säkerligen ihåg att jag efter lyste sånna här amerikanska muffinsformar som man viket ut kanten på, hade bara hittat 24st för typ 40-50kr, men nu hittade jag dessa och priset var 10kr för36stycken, vilket jag tycker är helt perfekt =)


Sen stod jag och funderade på vart jag skulle lägga alla mina nyinköpta muffinsformar, min andra låda jag har fått ärva utav min gamelfarmor var ju redan full.
Då kom jag på att denna sötnosen stod tom fortfarande, denna är ifrån min första loppisrunda.
Så den blev perfekt att lägga ner alla muffinsformar i. Men nu är den också full, så som sagt, inge mer muffinsformar-shopping nu på ett tag! :)

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar