fredag 25 mars 2011

Världens bästa Mamma!!!


Idag fyller min älskade mor 45år =)
Jag kan fortfarande inte förstå att hon har blivit äldre en 37, men de har hon tydligen blivit!
Jag älskar min mamma mest av allt, hon är världns bästa!
Vi har gått igenom mycket hon och jag men vi har varandra och det kommer vi alltid ha vad som en händer!
Så Skickar många stora kramar till dig idag min älskade mamma, önskar jag kunde vara där med dig och fira din dag men kommer snart och hälsar på så då gör vi det då istället.
Puss och kram till dig.

Detta är ett litet kort jag knopat ihop idag till min mor, jag är ju dock lite sent ute då hon fyller idag, men jag skickar de på posten iaf så får hon de lite i efterskott så där. bättre sent en aldrig liksom :)


Love / J

1 kommentar:

  1. Det är inte många människor som är så lyckligt lottad som jag är vännen min. Att ha såna underbara barn som jag har Det är lycka det!
    Inga presenter i världen kan mäta sig med det och dessa 5 presenter får jag ju året om ;)
    Fast jag ska villigt erkänna att jag ser fram emot den dagen du kommer hem igen.
    Puss på dig min vackra dotter! <3 <3 <3

    SvaraRadera