torsdag 24 mars 2011

Mitt EGET drömpaket :)

Det gav resultat att lägga upp mitt lilla drömpaket här på bloggen, både min farmor, pappa och sambo ville hjälpa mig att investera i detta, kan det vara för att dom vet mitt stora intresse för bak tro?
Jag får iaf säga stort tack till era bidrag till detta fina paket :)
Tidigare i veckan fick jag en avi om att jag kunde hämta de på posten, ivrig som man är så har ja ju redan hämtat ut det och provat lite :)


Dessa underbara formar gör sockersöta små blommor som man sen pudrar med lite färg och låter torka i en gamal äggförpackning. Mycket vackert. Exempel på blomman kommer senare som dekoration på en muffins jag gjorde igår på grund av att jag hade en väldigt mogen banan hemma och sen då måste ha något att prova blomma på :)

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar