söndag 27 mars 2011

Paket från en vän


Som jag nämnt lite grann tidgare så fyllde jag år för inte så länge sen, min älskade vän Frida som jag tidigare berättat om som gjort dom "nyttiga" muffinsen hon gav mig detta fina paket :)
Hade mina aningar men samtidigt vet man aldrig med henne, men blev glatt överraskad utav tillskottet till min lilla samling. Är väldigt stolt över det mycket fina paketet också, hon vet vad jag tycker om :)

Ja ni vet säkert va jag fått, det blidde ett tillskott med nyttiga muffins =)

Det är den på nedersta våningen som är en utav dom nya, sen ser  ni till höger på de nedre fatet sp liugger det även en kaka, den är också virkad utav Frida.

Sen denna söta lilla rosa ros fick jag också, stolt över att ha den i min ägo då det är hennes första virkade ros :)

Sen fick jag även en STOR muffins också, ni vet för dom stunderna man e riktigt sötsugen ;)

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar