tisdag 5 april 2011

Modelleringspaket.

För ett tag sen fick jag hem detta paketet från posten från Strössel och Annat, beställde lite olika modeleringspastor som jag tänkte testa på, pratas ju mycket om dom olika sorterna på bloggar och så men själv har jag bara testat den vanliga SP´n. så tyckte det var dags att testa lite nytt och framför allt så ville jag ha den svarta och den röda för att kunna göra ett snyggt läppstift till en tårta åt min vännina. Har nu testat dom olika och har skapat mig lite uppfattningar.. men dom får ni senare, mycket jag måste ta i kapp nu när jag inte skrivit på ett tag.

Men det var ju inte bara modelleringspator utan fyndande lite billigt banan och kola/choklad strössel också, var lite rea på de så jag passade på. Sen såg jag ju också dessa snygga muffinsformar, zebra-lila, dessa köpte jag ju faktiskt innan jag satte mitt muffinsformar-stopp, så de var okej. Ville också testa skillnaden på dom billigare formarna och dom som faktiskt är dyrare. Dom dyrare varn hårdare annars såg dom ju lika dana ut, så vi får se.

Sen köpte jag även dessa tårtunderlägg, vill ju göra ett bra helhetsintryck på tårtan och då är de bra med engångsbrickor som man inte måste ha tillbaka.
Tycker dessutom att det var väldigt bra priser på allt så det kommer defenetift bli bler beställningar från http://www.strosselannat.se/

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar