fredag 29 april 2011

fudge paj

idag ska vi över till sambons bror på lite grillkväll så då passade jag på att göra denna paj. Har aldrig testat denna innan men såg god ut på receptet. Tyvärr hade jag inte rätt storlek på pajformen kom jag på när jag gjort den klar. Detta gjorde att den inte blev så tjock som den egentligen skulle men det blir nog bra ändå. Sitter nu och njuter i solen med en kall öl och väntar på att klockan ska bli sju och vi ska få grilla. Har som alltid gjort egen marinad till köttet och även jag lagt lite färska champinjoner i marinaden också. Till detta blir det även en grekisk sallad med massa gott i och även grillade majs. Får ju inte glömma att jag även lyxat till de med lite inlaggda vitlöks Klyfftor Också :-) de var allt för nu. Puss love/J

Love/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar