måndag 18 april 2011

Vår Pyssel

Hade lite långsamt en dag och ville hitta på något för att pynta upp min kanna/vas lite grann. Bestämde mig för att göra ett hjärta som jag kunde hänga runt kannan med hjälp av lite snöre.
sen älskar jag som jag nämnt tidigare att piffa till tändsticksaskar lite extra så jag gjorde en sådan som matchade till, tycker de e kul att göra saker som hör ihop, behövs mindre fantasi då, och tyvärr så har min fantasi tagit ofrivillig semester pga av jag vet inte varför. men borta e de iaf..

Jag Tyckte att dom var våriga dom här färgerna, vet itne riktigt varför, just nu tycker jag dom verkar passa mer till hösten, men de dög iaf :)

Vet inte varför men gjorde asken med ett "bokuppslag".

Och så här såg de ju då ut på insidan.
Ja roligare en så var de inte men passade på att lägga upp de iaf nu när jag endå höll på med lite pyssel.
Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar