onsdag 6 april 2011

Acne Tårta

I Lördags fyllde min älskade vän sasha år, hon är lite vad man kan kalla ett mode freak som älskar att shoppa, och hellst shoppar hon och bär kläder ifrån märket Acne.
Så jag slog ihop detta och ville göra en tårta som såg ut som en shoppingbag ifrån Acne.
Jag skrev ut lite bilder på en påse samt även på texten...
Sen såg den färdiga tårtan efter många timmars pyssalnde ut så här =)


En AcneShoppingbagTårta.


Ingen shoppingbagtårta utan kläder som hänger ut? =)

Typsnittet är ju vädligt viktigt då det är en märkestårta, därutav skrev jag ut först i papper och sedan i svart dekorationspasta.


Kvinnan som fick tårtan är också väldigt färgstark då det gället läppstift så passade på att göra ett sådant också, väldigt enkelt variant då.

Senare under dagen tänkte jag lägga in hur jag gör tårtan och vad den  innehåller.


Love / J

1 kommentar:

  1. Vilken fin tårta du gjort!!
    Jag passar på o tipsar dig om en tävling på min blogg som du kanske skulle vara intresserad av?
    En fin Dixie plåtburk =)
    Kram
    /Nellie

    SvaraRadera