fredag 29 april 2011

Stanna och njut.

är ute på promenad igen, tog slingan runt fästningen.. Tar typ 1h och 30 minuter runt. Blir en liten promenad om man säger så. Väldigt skönt faktiskt och behovs gör det ju också. Men jag tänkte att jag stannar en stund nu när jag har gått halva vägen och är mitt uppe på toppen. Det är fint. Det är jätte jätte fint. Solen lyser klart och speglar sig i vattenet, det glittrar som tusen diamanter. Och om man bra lyssnar. Minst hundra fåglar i skogen som kvittrar, gäss som flyger i par och kvackar, en humla som surrar runt. Anstränger man sig riktigt så hör man bara allt det här fina och vägen och bilarna längre bort försvinner och hörs inte mer. Helt underbart. Helt själv. Nej nu har jag njutit klart. Nu är det dags att gå vidare. Hade ju tänkt mig att bygga på brännande lite och kanske baka lite fredags mys? Puss hej love\J

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar