onsdag 6 april 2011

Hoppas kan man alltid!

Sitter och tittar runt på nätet efter lite insperation till en tårta som ska komma om några veckor, och alla vet hur de går när man ska kolla efter en sak på nätet, man flummar ut och kollar allt annat och blir sittandes några timmar, idag fastnade jag speciellt på den Här bloggen, har kollat på den förut och förundrats över hur mycket fint hon har åstakommit men tappade bort adressen, nu hittade jag tillbak och hon hade dessutom en intressant tävling som jag tänkte att jag ska prova vara med i =) Man ve ju aldrig, inte för att turen var på min sida på sissta tiden med något, men iaf :)

Jag tävlar hos Bakverk och Fikastunder om detta bak-kit!
Tävla du också! Tävlingen pågår t.o.m den 25 april.
 
 
Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar