torsdag 24 mars 2011

Paket på posten.


Har Vart så mycker som har hänt på senaste att jag glömt lägga upp detta paket jag fick på posten förra veckan. Jag har nämligen lärt mig att buda på tradera och hittade då detta lilla spritts-kit.
Trodde det skulle vara lite roligare grejer en va de va men de var prisvärt iaf. =)
Fick användning utav spritts tillbehören igår när jag gjode muffins, upptäckte dock att jag MÅSTE investera i en större stjärnformad, de blir liksom för litet spritsat.

Så här såg hela kittet ut upppackat, det man gör me detta är att man sätter bokstäverna eller mönstren på en tårta och trycker till där man vill att de ska stå eller vara mönste, sen avnnvänder man sprittsen efteråt och "ritar" på mönstret så får man de jämt och fint.

som ni ser är tyllarna ganska små, precis som dom jag hade innan också är, så måste investera i nya!

Nejmen så nu väntar jag bara på tillfälle att göra en tårta så att jag kan utnyttja dessa tillbehör lite bättre.
Kan ju inte bara baka tårta bara för att, då kommer man rulla fram till sist =)

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar