söndag 20 mars 2011

Choklat Chipe Cokie


Tidigare i veckan blev det lite bakat av. Närmare bestämt dessa choklat chipe cokies.
Dom blev (inte för att skryta) himelskt goda. det tror jag också att min sabo höll med om som åt upp nästan alla själv =)
Dom blev så där härligt sega med endå knapriga, ja en helt fantastisk kombination.
Det är andra gången jag gör dessa, hittade dom för ganska exakt ett år sen och hade skrivit av receptet från nätet, kommer ju tyvärr inte ihåg vart de kom ifrån och har dessutom gjort om receptet och tillvägagångsättet något.
Men har de som sagt i min receptbok och idag är de min födelsedag så orkar inte skriva in de, men tänkte jag ska göra det någon annan dag. :)
Nu ska jag se på solsidan med min sambo och äta lite onyttigt!

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar