onsdag 23 mars 2011

Ullared



I lördags var jag med min sdambo och bästa vän på Ullared, jag verkligen älskar Ullared, där finns allt och till helt underbara priser. Man kan göra riktiga tokfynd om man har ögonen med sig, denna gången är jag mest nöjd med min tårtkupa och non-stick kaveln.
Jag har ju dock inte testat sakerna ennu men tror ju inte att jag kommer bli besviken!
fyndade även massa andra saker, krukor till mina kryddor som jag planterat själv, lite pyssel saker, lite nagelfilar och rengöringsgrejer och självklart våra älskade rengöringsdukar! :) Måste lägga in en bild på dessa sen, jag och min sambo är beroende utav dessa dammtrasor, dom är helt underbara.
Appropå dammtrasor, måste nog lägga upp bild på min nya dammtorkare också, en sån där tv-shopps grej dom hade rullandes på en tv där nere på Ullared, var ju tvungen att shoppa den för den skulle juvara så "underbart" bra, OCH DE VA DEN :D


Bak och kökshoppingen samlad! Gillar deras bakplåtspapper och köper alltid på mig ett gång när jag är där, dom har liksom en förmåga att gå åt och ta slut =)

Hur underbart är det inte att hitta en sån här tårtkupa som gör de möjligt för mig att ta med mig tårtor till jobbet eller någon annan stanns och för bara 29kr! Det är ju helt underbart =)

Denna kaveln, vilket fynd, har länge kollat efter en sån här non-stick silikon kavel utav något slag för att kunna annvända till SP och Marsipan, har dock bara hittat för 200:- och uppåt, men denna kostade endast, ja just de, håll i hatten och sitt ner, den kostade bara 29kr den med. gaahs va nöjd jag är med denna, eller jag hoppas jag är så nöjd, har som sagt inte provat ennu och är det något jag har lärt mig så är det att inte ropa hej innan man kommer över ån, eller vad brukar man säga.



Och sen självklart så älskar jag ju rosa baktillbehör och alltid när ja bakar så tycks mina mät mått vara borta så jag passade på att investera i ett helt nytt sätt och då självkart rosa!!

Kommer mera uppdateringar av Ullared senare.
Nu ska jag blåsa håret och käppa lite bilder på mitt "dröm" paket som kom igår :)
Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar